İzleyiciler

25 Ekim 2016 Salı

GARNIER Neem Arındırıcı Temizleme Jeli //İzlenimlerim


      Garnier neem arındırıcı temizleme jeli bir çok yerde adını duyurdu. Bende deneme boyunu aldım ve kullandım.

      Garnier neem arındırıcı temizleme jeli,karma cilt ve normal ciltler için olduğunu belirtmiş. İçerisinde hindistan kadınlarının kullandiğı güzellik bitkisi olan neem yaprağı özü var. Bu bitki cilde nem veriyor,yumuşatıyor ve arındırıyor. Çam ağacı özü ise cildi ferahlatıyor,sivilceleri kurutuyor ve siyah noktaları yok ediyor.
Ben günlük olarak kullanmıyorum. Cildimin alışmasını istemiyorum. Haftada bir kaç defa kullanıyorum.

      Marifetlerine gelirsek ferahlatma konusunda gayet başarılı olduğunu söyleyebilirim. Yüzüme uyguladığım an bunu hissedebiliyorum. Temizlediğini de farkediyorum. Canlılık veriyor cilde. Kokusuda çok güzel.

      Islak cilde uygulanıyor. Ürünün az bir miktarı bile çok iyi köpürüyor. Yeşil bir renkte, akışkan kıvamı var. Fiyatıda çok uygun bir ürün. Temizliyor,arındırıyor ve ferahlatıyor. Sizlerede kesinlikle tavsiye ediyorum. Ben tekrar tekrar alıp kullanmayı düşünüyorum. Ancak içerisinde SLS, temizlik maddelerinde kullanılan kanserojen madde içeriyor. Eğer siz bu içeriğe takılmayan biriyseniz iyi bir temizleyici olacaktır sizin için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder