İzleyiciler

5 Ekim 2016 Çarşamba

Makyaj temizliği,cilt bakımı


      Bakımlı, temiz, canlı ve güzel bir cilt için makyaj temizliği şart. Birçok bayan yaptığı makyajı temizlemeden uyur. Yüzdeki makyajda temizlenmediği için ciltte lekelenme, yağlanma, sivilce ve akne oluşturuyor. İyi görünümlü bir cildimizin olmasını istiyorsak makyajımızı hergün temizlememiz gerekir. Tabii makyajımızı da doğru şekilde temizlemeliyiz. Cildimizde makyaj kalıntısı kalmamalı. Bunun için sizlere benimde kullandığım Makyaj temizleme ürünlerini ve nasıl temizleyeceğimi anlatacağım.
      Öncelikle bir Makyaj temizleme mendili ile yüzümden fazla makyajı temizliyorum. Bu, sırayla yapacağım cilt temizliğini daha başarılı hale getiriyor. Gözlerimdeki makyajı temizlemeye geldiğimde ise göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum. Bundan bir miktar Kozmetik pedine döküyorum. Gözlerime fazla bastırmadan sağa sola hareket ettirerek gözlerimdeki makyajı temizliyorum. Gözlerinize çok nazik davranın. Çünkü yaptığınız sert hareketler göz kapaklarını bollaştırarak kırışıklık yapabilir. Gözlerimdeki makyajı temizledikten sonra Makyaj temizleme jeli ve ılık su ile cildimdeki makyajı da temizliyorum. Makyaj temizliği bittikten sonra açılan gözeneklerin sıkılaşması ve daha iyi bir temizleme yapmak için tonik kullanıyorum. Bunu da Kozmetik pedine bir miktar dökerek cildime uyguluyorum. Son olarak cildinize uygun bir nemlendirici seçerek göz çevrenizi, yüzünüzü ve dudaklarınızı nemlendirin.
      Cildinizin temizliğini yapabileceğiniz bir öneride bulundum. Kullandığım ürünlerin isimlerini aşağıya yazacağım. Umarım faydalı bilgi olur.



KULLANDIGIM URUNLER

AGİVA Soft Make-Up -Makyaj Temizleme Mendili
LÜX Sensitive -Kozmetik Ped
GARNİER Skin Naturals -Göz Makyaj Temizleyicisi
ORİFLAME Sweden Optimals -Temizleme Jeli (karma ve normal ciltler icin)
ORİFLAME Sweden Optimals -Tonik (karma ve normal ciltler icin)
ORİFLAME Sweden Optimals -Gece,Gündüz Nemlendirici (karma ve normal ciltler icin)
ORİFLAME Sweden Love Naturals -Göz nemlendirici
AVON Care -dudak balmı

1 yorum:

  1. Nadide bilgilerinizi bizimle paylaştığınız icin tesekkur ederim sizin yazılarımızın zevkle takip ediyorum����

    YanıtlaSil