İzleyiciler

20 Ekim 2016 Perşembe

Rituel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı


      İnternette birçok yerde gördüğüm bu Rıtuel de Beaute Siyah Nokta ve Kir Temizleyici burun bandını bir de ben denemek istedim. Herkes çok övüyordu "siyah noktaları iyi çıkarıyor" diye. Ben de aldım ve denedim. Gerçekten dedikleri kadar varmış.

       Siyah noktaları çok iyi çekiyor. Üstelik fiyatı da çok uygun. BİM'den 4. 95 tl ye aldığım burun bandının içerisinden 6 adet çıkıyor.


      Burnumuzu ıslatıp yapıştırıyoruz. 10-15 dakika bekletin diyor. Fakat ben iyice kurumasını bekliyorum. 20 dakika sonra yavaşça çıkarıyorum. Zaten sizde uyguladığınızda farkedeceksiniz başarılı olduğunu. Siyah noktaları yapışkanın üzerinde görebilirsiniz. Haftada bir iki kez diyor. Ama ben gerekli gördükçe kullanıyorum. Herkese de tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder